ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Αν θέλεις να δώσεις περισσότερη αξία στη διατροφή σου τότε θα πρέπει να προσθέσεις στα γεύματά σου το γκότζι μπέρι. 

Θέλεις να βάλεις τον κουρκουμά στη διατροφή σου και δεν ξέρεις τον τρόπο;

Από τους αγαπημένους μου τρόπους να απολαμβάνω τις γλυκοπατάτες είναι ψητές σε μια πλούσια πράσινη σαλάτα με πολλά θρεπτικά στοιχεία.

Δεν θα θες να το μοιραστείς με κανέναν! Αν σου αρέσει η μηλόπιτα τότε μπορείς να απολαύσεις αυτό το υγιεινό και ζεστό πόριτζ με μήλα και γκρανόλα, χωρίς τύψεις.

Είσαι active; Αν η απάντηση είναι ΝΑΙ τότε σίγουρα θα πρέπει να πάρεις στα σοβαρά τη διατροφή σου.

Οι ανθοκυανίνες είναι φυτοχημικά συστατικά ή αλλιώς το ουράνιο τόξο της διατροφής μας.

Οι φυτικές ίνες μας βοηθούν στην πέψη και μας κάνουν να αισθανόμαστε χορτάτοι για περισσότερη ώρα, έτσι ώστε να μην τσιμπολογάμε άσκοπα. Όλα τα είδη μούρων είναι ιδανικό σνακ για κάθε στιγμή της ημέρας και για το πρωινό μας. Μπορείτε να τα συνδυάσετε με γιαούρτι ή με δημητριακά για πάρετε μια γενναία δόση φυτικών ινών.

Ο πουρές από κουνουπίδι είναι νόστιμος, υγιεινός γιατί το κουνουπίδι έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες και πηγαίνει με όλα σχεδόν τα φαγητά. Μοιάζει στη γεύση με τον πουρέ από πατάτα, έχει την ίδια κρεμώδη υφή και αν δεν σου αρέσει και τόσο πολύ το βραστό κουνουπίδι σε σαλάτα, τότε είναι ένας ωραίος τρόπος για να προσθέσεις το κουνουπίδι στη διατροφή σου.

Σελίδα 1 από 13

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ

Είμαστε μια μικρή ομάδα φίλων, συναδέλφων, ανθρώπων που μας αρέσει να μαθαίνουμε, να δημιουργούμε, να δραπετεύουμε από την καθημερινότητα, τον κατακλυσμό πληροφοριών και το στενό πλαίσιο της ζωής μας πραγματικά ή έστω και φαντασιακά.

logo

SOCIAL

Top