5 τροφές που μπορούμε να τρώμε χωρίς να παίρνουμε βάρος!
  • μέγεθος γραμματοσειράς +

18 Ιανουαρίου 2018
(1 Ψήφος)
Συντάχθηκε από τον/την  Sandy K.G.

Συνήθως ότι ακούγεται πολύ καλό για να είναι αληθινό … τότε μπορεί και να είναι!!! Σου έχουμε μία λίστα με τροφές που μπορείς να τρως σε λίγο μεγαλύτερη ποσότητα απ’ ότι συνήθως, χωρίς να σαμποτάρεις την διατροφή σου.

Τρόφιμα με χαμηλές θερμίδες, πλούσια σε φυτικές ίνες και ωφέλιμα για την υγεία μας, με την έγκριση της διατροφολόγου του fEATness, Άλκηστις Ιωαννίδου.

 

1. Βατόμουρα.

Είναι γλυκά και έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, σε βιταμίνη C και άλλες αντιοξειδωτικές ουσίες. Μπορείτε να τα φάτε σκέτα ή να τα συνδυάσετε με άπαχο στραγγιστό γιαούρτι για να καλύψετε και τις ανάγκες πρωτεΐνης. Ο συνδυασμός αυτός είναι ιδανικός για πρωινό ή ενδιάμεσο γεύμα καθώς θα σας κρατήσει χορτάτους μέχρι το επόμενο γεύμα.

 

2. Βραστά αυγά.

Το αυγό είναι ένα από τα πιο υγιεινά και θρεπτικά τρόφιμα στη διατροφική πυραμίδα. Ένα βραστό αυγό είναι το απόλυτο πρωτεϊνικό και ανέξοδο σνακ (δεν χρειάζεται να αγοράζετε συνέχεια μπάρες πρωτεΐνης). Τα αυγά είναι γεμάτα βιταμίνες, μέταλλα, αντιοξειδωτικά και υγιή λιπαρά.

 

3. Τυρί κότατζ. 

Το τυρί κότατζ (cottage) είναι χαμηλό σε θερμίδες και υψηλό σε πρωτεΐνες. Περιέχει μια καλή ποσότητα βιταμινών Β, φώσφορο, σελήνιο και ασβέστιο και τρώγεται ευχάριστα με στικς λαχανικών όπως αγγούρι, καρότο και σέλερι. Θα το δείτε να πρωταγωνιστεί σε πολλές δίαιτες χαμηλών θερμίδων όπου αντικαθιστά άλλα γαλακτοκομικά υψηλής θερμιδικής αξίας, όπως φέτα και κίτρινο τυρί.

 

4. Σέλερι

Το σέλερι έχει υψηλή περιεκτικότητα σε νερό, περίπου 95%, και βοηθάει στην αποτοξίνωση του σώματος. Είναι απίστευτα χαμηλό σε θερμίδες (μόνο 16 ανά φλιτζάνι) και γι’ αυτό είναι τόσο δημοφιλής στους διαιτολόγους! Το σέλερι ανήκει στα τρόφιμα «αρνητικών θερμίδων» καθώς είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες. Μόλις 100g σέλερι περιέχουν 1,6g φυτικών ινών! Είναι πολύ καλό για την καλή υγεία μας, να δίνετε μεγαλύτερη σημασία στα τρόφιμα που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, καθώς αυτές μετακινούν τις τροφές μέσω του πεπτικού συστήματος πιο γρήγορα και συμβάλλουν στη μείωση εμφάνισης καρκίνου του παχέος εντέρου.

Δοκιμάστε το με φυστικοβούτυρο!

 

Για το τέλος αφήσαμε το καλύτερο!!!

 

5. Ποπ κορν.

Το ποπ κόρν χωρίς βούτυρο και με όσο το δυνατόν λιγότερο αλάτι, είναι ένα σνακ πολύ χαμηλών θερμίδων. Ένα φλιτζάνι ποπ κορν περιέχει περίπου 31 θερμίδες και μπορεί να αντικαταστήσει άλλα σνακ υψηλότερα σε θερμίδες, όπως μία μπάρα σοκολάτας ή ακόμα και 1 μπανάνα που έχει τουλάχιστον 100 θερμίδες!

Εάν ακολουθείτε διατροφή με χαμηλά λιπαρά, τότε το ποπ κορν είναι η καλύτερη επιλογή. Δεν θα σε χορτάσει εύκολα όμως γιατί η περιεκτικότητά του σε πρωτεΐνη είναι αρκετά χαμηλή. Ωστόσο η υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες ενισχύει την καλή πέψη (1 κούπα ποπ κορν περιέχει 1,2g φυτικών ινών).

Κάτι που πολλοί δεν γνωρίζουν για το ποπ κορν είναι ότι περιέχει περισσότερες αντιοξειδωτικές πολυφαινόλες από τρόφιμα ολικής αλέσεως, φρούτα και λαχανικά.

Διάβασε την έρευνα μια ομάδας ερευνητών του Πανεπιστημίου Scranton εδώ.  

Και αν δεν έχεις πειστεί ακόμη, σου δίνουμε άλλους τρεις λόγους γιατί να μην υποτιμάς το ποπ κορν!

· Είναι ένα υγιεινό σνακ για την καρδιά γιατί δεν έχει χοληστερόλη, ζάχαρη και αλάτι. Αρκεί να το φτιάξετε σκέτο χωρίς βούτυρο, αλάτι, ζάχαρη ή άλλα συνοδευτικά.

· Έχει χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη. Τα τρόφιμα με χαμηλό ΓΔ (GI) διατηρούν τις τιμές σακχάρου στο αίμα σε χαμηλά επίπεδα, ενώ συγχρόνως δίνουν στον οργανισμό μας ενέργεια.

· Περιέχει ιχνοστοιχεία και βιταμίνες, σε μικρές ποσότητες βέβαια, αλλά αξίζει να αναφερθούν όπως η θειαμίνη, η νιασίνη, η βιταμίνη B6, το φολικό οξύ, το μαγνήσιο, ο φώσφορος, ο ψευδάργυρος, ο χαλκός και ο σίδηρος.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ

Είμαστε μια μικρή ομάδα φίλων, συναδέλφων, ανθρώπων που μας αρέσει να μαθαίνουμε, να δημιουργούμε, να δραπετεύουμε από την καθημερινότητα, τον κατακλυσμό πληροφοριών και το στενό πλαίσιο της ζωής μας πραγματικά ή έστω και φαντασιακά.

logo

SOCIAL

Top