ΣΥΝΤΑΓΕΣ

Θέλεις να βάλεις τον κουρκουμά στη διατροφή σου και δεν ξέρεις τον τρόπο;

Από τους αγαπημένους μου τρόπους να απολαμβάνω τις γλυκοπατάτες είναι ψητές σε μια πλούσια πράσινη σαλάτα με πολλά θρεπτικά στοιχεία.

Δεν θα θες να το μοιραστείς με κανέναν! Αν σου αρέσει η μηλόπιτα τότε μπορείς να απολαύσεις αυτό το υγιεινό και ζεστό πόριτζ με μήλα και γκρανόλα, χωρίς τύψεις.

Οι φυτικές ίνες μας βοηθούν στην πέψη και μας κάνουν να αισθανόμαστε χορτάτοι για περισσότερη ώρα, έτσι ώστε να μην τσιμπολογάμε άσκοπα. Όλα τα είδη μούρων είναι ιδανικό σνακ για κάθε στιγμή της ημέρας και για το πρωινό μας. Μπορείτε να τα συνδυάσετε με γιαούρτι ή με δημητριακά για πάρετε μια γενναία δόση φυτικών ινών.

Ο πουρές από κουνουπίδι είναι νόστιμος, υγιεινός γιατί το κουνουπίδι έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες και πηγαίνει με όλα σχεδόν τα φαγητά. Μοιάζει στη γεύση με τον πουρέ από πατάτα, έχει την ίδια κρεμώδη υφή και αν δεν σου αρέσει και τόσο πολύ το βραστό κουνουπίδι σε σαλάτα, τότε είναι ένας ωραίος τρόπος για να προσθέσεις το κουνουπίδι στη διατροφή σου.

Το κέικ με αβοκάντο, μπανάνα και κακάο είναι μια υπέροχη ιδέα για πρωινό και για εκείνες τις ώρες που θέλες κάτι γλυκό. Είναι υγιεινό, θρεπτικό, με λίγες θερμίδες που θα το λατρέψουν ακόμα και τα μικρά παιδιά.

Τα μύρτιλα περιέχουν φλαβονοειδή και τις αντιοξειδωτικές βιταμίνες Α, C, E, και β-καροτίνη. Μαζί με το κάλιο, το μαγνήσιο, τον φώσφορο, τα ανόργανα οξέα και τα μεταλλικά άλατα, μπορούν να αποτελέσουν την τροφή - ασπίδα για τον οργανισμό μας.

Λατρεύουμε τα ψητά λαχανικά γιατί είναι τόσο υγιεινά, νόστιμα και μπορείς να δημιουργήσεις εύκολες και υγιεινές συνταγές με λίγες θερμίδες!

Σελίδα 1 από 7

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ

Είμαστε μια μικρή ομάδα φίλων, συναδέλφων, ανθρώπων που μας αρέσει να μαθαίνουμε, να δημιουργούμε, να δραπετεύουμε από την καθημερινότητα, τον κατακλυσμό πληροφοριών και το στενό πλαίσιο της ζωής μας πραγματικά ή έστω και φαντασιακά.

logo

SOCIAL

Top