Τρέξιμο στην παραλία: Τα οφέλη της γυμναστικής στην άμμο.
  • μέγεθος γραμματοσειράς +

06 Αυγούστου 2018
(1 Ψήφος)
Συντάχθηκε από τον/την  Maria Kokkoraki - Fitness Personal Trainer

Εκμεταλεύσου τις ηλιόλουστες και θερμές καλοκαιρινές μέρες. Η γυμναστική στην παραλία σε τονώνει και σου δίνει περισσότερη ενέργεια.

Τώρα είναι η τέλεια στιγμή να πεις αντίο στον κλειστό χώρο του γυμναστηρίου. Τα κουβαδάκια σου και γρήγορα στην παραλία!  Γιατί να μην δοκιμάσεις να γυμνάζεσαι στην παραλία;  Εκτός από την όμορφη θέα, ο ήλιος τονώνει και την διάθεσή μας. 

Μια αμμώδης παραλία μπορεί στην πραγματικότητα να προσφέρει μία από τις καλύτερες επιφάνειες για γυμναστική ή τρέξιμο και μια προπόνηση στην παραλία μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να παραμείνες σε φόρμα, ακόμα και κατά την περίοδο των καλοκαιρινών σου διακοπών. Με την άμμο, οι μύες δουλεύουν πιο πολύ, ενώ προσπαθείς να κρατήσεις το σώμα σου πιο σταθερό.

Το τρέξιμο στην άμμο είναι μια από τις καλύτερες ασκήσεις για τους αστραγάλους και τα πόδια σου. Σε αναγκάζει να χρησιμοποιήσεις τα δάχτυλα των ποδιών σου, προκειμένου να έχεις πιο σταθερό πάτημα.

Αρκετές μελέτες έχουν δείξει ότι με το τρέξιμο στην άμμο καταναλώνεται περισσότερη ενέργεια από το να τρέχεις στην άσφαλτο, καίγοντας έτσι περισσότερες θερμίδες. 

Ακόμη και το περπάτημα στην άμμο είναι πολύ οφέλιμο. Η άμμος φέρει αντίσταση, έτσι περπατώντας στην παραλία καταβάλουμε μεγάλη προσπάθεια από ότι αν το κάναμε στο δρόμο ή σε άλλη επιφάνεια. Το βύθισμα του ποδιού στην άμμο, σε κάθε βήμα, υποχρεώνει τους μύες να δουλεύουν περισσότερο και πιο δυνατά για να διατηρήσουν την κίνηση σταθερή.

 

 

Δοκίμασε να κάνεις κάθε μέρα μερικά σπριντ στην άμμο και έτσι σίγουρα δεν θα επιστρέψεις με τα παραπανίσια κιλά των διακοπών. 

 

Πριν ξεκινήσεις κάνε ένα καλό ζέσταμα και καλό θα ήταν να φοράς αθλητικά παπούτσια για να αποφύγεις τυχόν μικροτραυματισμούς.

 

  • Τρέξε για 100 μέτρα όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

 

  • Περπάτησε κατά την επιστροφή.

 

  • Επανέλαβε το ίδιο 12 φορές, με διάλειμμα ανάμεσα στα σπριντ για 3 λεπτά.

 

Και γιατί να δοκιμάσεις να κάνεις σπριντ στην άμμο; Το σπριντ έχει πολλά οφέλη για την καλή φυσική σου κατάσταση και μερικά από αυτά είναι ότι αυξάνει το μήκος του βήματος, βοηθάει στην απώλεια λίπους γιατί πρόκειται για υψηλής έντασης προπόνηση και βελτιώνει την καρδιοαναπνευστική ικανότητα.

 

Μαρία Κοκκοράκη

Fitness Personal Trainer

Certified Pilates Instructor

Physical Education & Sport Science, UoA

 

 

  • HIIT Pilates. Ήρθε η ώρα να τα συνδυάσεις!

    HIIT Pilates. Ήρθε η ώρα να τα συνδυάσεις!

    Η υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση (HIIT) έχει σχεδιαστεί για να καίει θερμίδες, λίπος και να αυξάνει τα επίπεδα φυσικής κατάστασης. Το HIIT Pilates είναι ο συνδυασμός των πλεονεκτημάτων του Pilates με την αναπνοή της γιόγκα και την καύση θερμίδων του HIIT.

  • Mental Detoxification: Αλλάζω τρόπο σκέψης- Αλλάζω τρόπο ζωής- Αλλάζω εγώ

    Mental Detoxification: Αλλάζω τρόπο σκέψης- Αλλάζω τρόπο ζωής- Αλλάζω εγώ

    Ο καθένας από εμάς, κάποια στιγμή στη ζωή του βρέθηκε σε στάδιο αποτοξίνωσης. Όλοι μας θέλουμε έστω και λίγο να αποφύγουμε τις καταχρήσεις είτε ποτού, φαγητού, τσιγάρου είτε οτιδήποτε άλλο που επιβαρύνει τον οργανισμό μας. Λογικό δεν ακούγεται;

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ

Είμαστε μια μικρή ομάδα φίλων, συναδέλφων, ανθρώπων που μας αρέσει να μαθαίνουμε, να δημιουργούμε, να δραπετεύουμε από την καθημερινότητα, τον κατακλυσμό πληροφοριών και το στενό πλαίσιο της ζωής μας πραγματικά ή έστω και φαντασιακά.

logo

SOCIAL

Top