HIIT Pilates. Ήρθε η ώρα να τα συνδυάσεις!
  • μέγεθος γραμματοσειράς +

03 Δεκεμβρίου 2018
(0 ψήφοι)
Συντάχθηκε από τον/την  Maria Kokkoraki - Fitness Personal Trainer

Η υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση (HIIT) έχει σχεδιαστεί για να καίει θερμίδες, λίπος και να αυξάνει τα επίπεδα φυσικής κατάστασης. Το HIIT Pilates είναι ο συνδυασμός των πλεονεκτημάτων του Pilates με την αναπνοή της γιόγκα και την καύση θερμίδων του HIIT.

Εμπνευσμένη από το Pilates, η προπόνηση υψηλής έντασης έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να παρέχει τα οφέλη των προπονήσεων HIIT ενώ ενσωματώνει κλασικές ασκήσεις Pilates για να δυναμώσετε τον πυρήνα, να τονώσετε τους μύες σας και να βελτιώσετε την ευελιξία.

 

Μερικές φορές, οι ασκήσεις HIIT μπορεί να είναι δύσκολο να εκτελεστούν σωστά επειδή τις κάνετε σε τόσο έντονη ταχύτητα.  Και εδώ μπαίνει η φιλοσοφία του Pilates. To Pilates σας διδάσκει να ξέρετε ακριβώς πού βρίσκεται το σώμα σας, μαθαίνετε να το ελέγχετε, συνεπώς, μαθαίνετε πώς να βελτιώσετε την τεχνική της κάθε άσκησης. Με αυτόν τον τρόπο, θα μπορείτε να εκτελείτε τις ασκήσεις υψηλής έντασης με μεγαλύτερη ασφάλεια γιατί θα έχετε κατανοήσει τον τρόπο με τον οποίο κινείται το σώμα σας. Δεν είναι τυχαίο ότι το Pilates προτιμάται τα τελευταία χρόνια ως συμπληρωματική άσκηση επαγγελματιών όλων των αθλημάτων.

 

Οφέλη της υψηλής έντασης διαλειμματικής άσκησης (HIIT) :

 

  • Μελέτες δείχνουν ότι η προπόνηση 15 λεπτών υψηλής έντασης καίει περισσότερες θερμίδες από το τζόκινγκ σε διάδρομο για μία ώρα.
  • Μέγιστο όφελος για το καρδιοαναπνευστικό σε ελάχιστο χρονικό διάστημα.
  • Θα κάψετε  25-35% περισσότερες θερμίδες!
  • Θα ενισχύσετε το μεταβολισμό σας και θα συνεχίσετε να καίτε θερμίδες για πολύ περισσότερο χρόνο μετά την προπόνηση.

 

 

Οφέλη του Pilates:

 

  • Μυική ενδυνάμωση (ενδυναμώνει τους μύες της πλάτης, τους κοιλιακούς καθώς και τους μύες της πυελικής χώρας, τους γλουτούς και τους μηρούς).
  • Βελτιώνει την ελαστικότητα των αρθρώσεων και την ευκαμψία των μυών.
  • Μας διδάσκει να ελέγχουμε τις κινήσεις του σώματος.
  • Βελτιώνει τη στάση του σώματος.

 

Το HIIT Pilates είναι μια προπόνηση υψηλής ενέργειας, χαμηλής πρόσκρουσης που μπορεί να γίνει από όλους και προσαρμόζεται ανάλογα με το επίπεδο φυσικής κατάστασης των ασκούμενων. Χρησιμοποιούνται οι βασικές αρχές του Pilates για να συντονιστεί το σώμα και να μπορείτε να εκτελείτε τις ασκήσεις με ακρίβεια, επιτυγχάνοντας έτσι την μυική ενδυνάμωση. Είναι σημαντικό επίσης, να προπονείστε υπό την επίβλεψη επαγγελματία γυμναστή όπου θα σας καθοδηγήσει έτσι ώστε να αποφύγετε τυχόν τραυματισμούς. 

 

Μαρία Κοκκοράκη

Fitness Personal Trainer

Certified Pilates Instructor

Physical Education & Sport Science, UoA

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ

Είμαστε μια μικρή ομάδα φίλων, συναδέλφων, ανθρώπων που μας αρέσει να μαθαίνουμε, να δημιουργούμε, να δραπετεύουμε από την καθημερινότητα, τον κατακλυσμό πληροφοριών και το στενό πλαίσιο της ζωής μας πραγματικά ή έστω και φαντασιακά.

logo

SOCIAL

Top