Σανίδα: η άσκηση που θα ενδυναμώσει και θα αλλάξει το σώμα σου!
  • μέγεθος γραμματοσειράς +

29 Μαρτίου 2017
(0 ψήφοι)
Συντάχθηκε από τον/την  Nikos Konsta

Μία άσκηση για λίγα λεπτά κάθε μέρα και θα έχεις ολική ενδυνάμωση στο σώμα σου όλο το χρόνο! Βάλε τη σανίδα στην καθημερινότητα σου και δες τα οφέλη στο σώμα και στην υγεία σου.

5 λόγοι για να ξεκινήσεις να κάνεις σανίδα:

1.Τόνωση της κοιλιάς.

Η σανίδα, θα σε βοηθήσει να δουλέψεις και να τονώσεις τους μύες του πυρήνα (τους μύες γύρω από τον κορμό και τη λεκάνη) έτσι οι κοιλιακοί μυς θα γίνουν ισχυρότεροι και το μεσαίο τμήμα του σώματος θα "σφίξει".

 

2. Μειώνεις τον πόνο στην πλάτη.

Οι σανίδες είναι ιδανικές για τον πόνο στην πλάτη  επειδή ενισχύουν τον πυρήνα σου, με αποτέλεσμα τη μείωση πόνου στην πλάτη και ταυτόχρονη ενίσχυση των ραχιαίων μυών, ειδικά εκείνων στο πάνω μέρος της πλάτης σου.

 

3. Χαρίζει ευκαμψία στο σώμα σου.

Οι σανίδες αυξάνουν επίσης την ευελιξία στην οπίσθια ομάδα μυών. Οι μύες γύρω από τους ώμους, κλείδα, και οι ωμοπλάτες σας θα επεκταθούν και θα τεντώσουν τον κορμό σου γενικότερα, με αποτέλεσμα την απόλυτη διάταση.

 

4. Βελτιώνεις τη διάθεσή σου.

Κάθε άσκηση και σωματική δραστηριότητα σου ανεβάζει τη διάθεση. Οι σανίδες θα βοηθήσουν να τεντώσει το σώμα σου και τελικά να χαλαρώσεις τις μυϊκές ομάδες που συχνά γίνονται δύσκαμπτες  από παρατεταμένη καθιστική εργασία. Η απελευθέρωση της έντασης που παρέχουν σανίδες σε βοηθάνε να χαλαρώσεις πνευματικά.

 

5. Βελτιώνεις την ισορροπία και τη στάση του σώματος σου.

Για να κάνεις μια σανίδα σωστά, θα πρέπει να ενεργοποιούνται  οι κοιλιακοί σου και να συμμετέχουν όλες οι υπόλοιπες μυϊκές όμάδες. Οι πλάγιες σανίδες ή σανίδες με εκτάσεις των χεριών ή των ποδιών είναι ιδιαίτερα ευεργετικές για την απόκτηση ισορροπίας. Ιδιαίτερα βοηθητικές στην οικοδόμηση τις ισορροπίας, της σταθερότητας και της σωστής στάσης του κορμού είναι και οι σανίδες που εκτελούνται σε μία μπάλα. 

 

Δοκίμασε να κάνεις σανίδα κάθε μέρα ξεκινώντας από 20-30 δευτερόλεπτα και ανεβάζοντας σταδιακά τον χρόνο σου. Σημαντικό είναι αν είσαι αρχάριος, να σου δείξει πρώτα ένας επαγγελματίας γυμναστής το σωστό τρόπο γιατί παρόλο που φαίνεται εύκολη η συγκεκριμένη άσκηση, κρύβει τον κίνδυνο τραυματισμού, όπως και κάθε άσκηση άλλωστε, αν δεν εκτελείται σωστά.

  • HIIT Pilates. Ήρθε η ώρα να τα συνδυάσεις!

    HIIT Pilates. Ήρθε η ώρα να τα συνδυάσεις!

    Η υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση (HIIT) έχει σχεδιαστεί για να καίει θερμίδες, λίπος και να αυξάνει τα επίπεδα φυσικής κατάστασης. Το HIIT Pilates είναι ο συνδυασμός των πλεονεκτημάτων του Pilates με την αναπνοή της γιόγκα και την καύση θερμίδων του HIIT.

  • Mental Detoxification: Αλλάζω τρόπο σκέψης- Αλλάζω τρόπο ζωής- Αλλάζω εγώ

    Mental Detoxification: Αλλάζω τρόπο σκέψης- Αλλάζω τρόπο ζωής- Αλλάζω εγώ

    Ο καθένας από εμάς, κάποια στιγμή στη ζωή του βρέθηκε σε στάδιο αποτοξίνωσης. Όλοι μας θέλουμε έστω και λίγο να αποφύγουμε τις καταχρήσεις είτε ποτού, φαγητού, τσιγάρου είτε οτιδήποτε άλλο που επιβαρύνει τον οργανισμό μας. Λογικό δεν ακούγεται;

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ

Είμαστε μια μικρή ομάδα φίλων, συναδέλφων, ανθρώπων που μας αρέσει να μαθαίνουμε, να δημιουργούμε, να δραπετεύουμε από την καθημερινότητα, τον κατακλυσμό πληροφοριών και το στενό πλαίσιο της ζωής μας πραγματικά ή έστω και φαντασιακά.

logo

SOCIAL

Top