Μην το σκέφτεσαι πολύ…6 συμβουλές για να ξεκινήσεις να γυμνάζεσαι τώρα !
  • μέγεθος γραμματοσειράς +

23 Απριλίου 2017
(0 ψήφοι)
Συντάχθηκε από τον/την  Nikos Konsta

Ακόμα το σκέφτεσαι; Ακόμα τεμπελιάζεις αλλά συγχρόνως θέλεις τόσο πολύ να ξεκινήσεις να γυμνάζεσαι; Σου δίνουμε 6 συμβουλές για να ξεκινήσεις τώρα γυμναστική και να ξαναβρείς τη φόρμα σου. Ακόμη και αν δεν προλαβαίνεις να δεις το σώμα σου να αλλάζει μέχρι το καλοκαίρι, η ενέργεια που θα αισθανθείς και η ενδυνάμωση θα σε κάνουν να συνεχίσεις.

 

1. Προτίμησε ένα σύντομο πρόγραμμα προπόνησης υψηλής έντασης (HIIT) ή ένα εύκολο πιο αργό χαμηλής/μέτριας έντασης. Όχι και τα δύο μαζί. 

Τα σύντομα και έντονα προπονητικά προγράμματα όπως το cross training και τα μεγαλύτερης διάρκειας αλλά αργά κάρδιο-προγράμματα είναι και τα δύο κατάλληλα για καύση λίπους. Συμβουλέψου έναν ειδικό για να διαλέξεις το κατάλληλο για σένα πρόγραμμα.

 

2. Δεν χρειάζεται να ιδρώνεις τοοοόσο πολύ για να μείνεις σε φόρμα.

Τα ισομετρικά προγράμματα εκγύμνασης όπως το barre και το pilates θα σε γυμνάσουν χωρίς να στάζεις ιδρώτα. 

 

3. Με ένα σμπάρο δύο τρυγόνια.

Ένα πιο απαιτητικό στυλ γιόγκα όπως η Vinyasa θα ενδυναμώσει όλους τους μύες και την πλάτη σου.

 

4. Συνδύασε γυμναστική και παρέα, σαν να βγαίνεις έξω με φίλους.

Μπορείς επιτέλους να γραφτείς σε αυτή τη σχολή χορού latin. Θα μάθεις χορό, θα γυμναστείς (πολύ) και θα κάνεις γνωριμίες.

 

5. Βάλε ένα στόχο.

Όταν θέτεις στόχους, παραμένεις στο πρόγραμμά σου και έχεις κάτι να περιμένεις είτε αυτό είναι απώλεια κιλών είτε αυτό είναι η γράμμωση στα χέρια σου!

 

6. Φάε σωστά – γυμνάσου λιγότερο.

Δεν χρειάζεται να είσαι κάθε μέρα στο γυμναστήριο. Δύο με τρεις φορές την εβδομάδα είναι αρκετές εάν συγχρόνως τρέφεσαι σωστά. Πρέπει να το πάρεις απόφαση και να κόψεις το πρόχειρο φαγητό. Η σωστή διατροφή τροφοδοτεί το σώμα σου με τα απαραίτητα θρεπτικά στοιχεία και βιταμίνες, χωρίς να συσσωρεύονται κενές θερμίδες. Η πρωτεΐνη χτίζει μυς, τα καλά λιπαρά σε κάνουν να αισθάνεσαι χορτάτος και τα λαχανικά δεν προσθέτουν θερμίδες αλλά βιταμίνες, φυτικές ίνες και ιχνοστοιχεία.  

  • HIIT Pilates. Ήρθε η ώρα να τα συνδυάσεις!

    HIIT Pilates. Ήρθε η ώρα να τα συνδυάσεις!

    Η υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση (HIIT) έχει σχεδιαστεί για να καίει θερμίδες, λίπος και να αυξάνει τα επίπεδα φυσικής κατάστασης. Το HIIT Pilates είναι ο συνδυασμός των πλεονεκτημάτων του Pilates με την αναπνοή της γιόγκα και την καύση θερμίδων του HIIT.

  • Mental Detoxification: Αλλάζω τρόπο σκέψης- Αλλάζω τρόπο ζωής- Αλλάζω εγώ

    Mental Detoxification: Αλλάζω τρόπο σκέψης- Αλλάζω τρόπο ζωής- Αλλάζω εγώ

    Ο καθένας από εμάς, κάποια στιγμή στη ζωή του βρέθηκε σε στάδιο αποτοξίνωσης. Όλοι μας θέλουμε έστω και λίγο να αποφύγουμε τις καταχρήσεις είτε ποτού, φαγητού, τσιγάρου είτε οτιδήποτε άλλο που επιβαρύνει τον οργανισμό μας. Λογικό δεν ακούγεται;

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ

Είμαστε μια μικρή ομάδα φίλων, συναδέλφων, ανθρώπων που μας αρέσει να μαθαίνουμε, να δημιουργούμε, να δραπετεύουμε από την καθημερινότητα, τον κατακλυσμό πληροφοριών και το στενό πλαίσιο της ζωής μας πραγματικά ή έστω και φαντασιακά.

logo

SOCIAL

Top