PILATES

Ένας σημαντικός λόγος που οδηγεί τους φυσικοθεραπευτές να συστήνουν την μέθοδο Pilates για την αποκατάσταση τραυματισμών, είναι ότι το Pilates είναι ασφαλής μέθοδος εκγύμνασης. Μία από τις έξι βασικές αρχές της μεθόδου pilates είναι η συγκέντρωση και ο έλεγχος. Έτσι με κάθε άσκηση ο ασκούμενος κάνει ένα βήμα πιο κοντά στην συνειδητοποίηση του σώματός του.

Οι ασκήσεις του Pilates στο reformer μπορούν να δουλευτούν με ροή, δηλαδή η μία να ακολουθεί την άλλη με λίγες επαναλήψεις.

Contact Control Combine (επαφή - έλεγχος - συνδυασμός). Σύστημα εκγύμνασης δύο ατόμων που δουλεύουν σε όλη τη διάρκεια του μαθήματος μαζί. Γυμνάζει όλο το σώμα χωρίς να επιφέρει τραυματισμούς στο σώμα.

Το foam roller έχει ενταχθεί στο ασκησιολόγιο της μεθόδου Pilates και είναι ένα όργανο που το δημιούργησε ο Dr. Moshe Feldenkrais, γιατρός, master του Judo και πρωτοπόρος στην επιστήμη και την κίνηση.

Το Pilates είναι εξαιρετικός τρόπος γύμνασης για να ενεργοποιεί το νευρικό σύστημα σε όποια ηλικία κι αν βρισκόμαστε. 

Η σωστή γυμναστική και η κατάλληλη διατροφή παίζει σημαντικό ρόλο στην υγιή ανάπτυξη του ανθρώπινου σώματος και πνεύματος, γι αυτό είναι σημαντικό να συστήνεται το κατάλληλο είδος γυμναστικής από την πρώιμη ηλικία.

Σκέφτεστε να ξεκινήσετε Pilates; Σας δίνουμε 5 συμβουλές για να ξεκινήσετε σωστά.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ

Είμαστε μια μικρή ομάδα φίλων, συναδέλφων, ανθρώπων που μας αρέσει να μαθαίνουμε, να δημιουργούμε, να δραπετεύουμε από την καθημερινότητα, τον κατακλυσμό πληροφοριών και το στενό πλαίσιο της ζωής μας πραγματικά ή έστω και φαντασιακά.

logo

SOCIAL

Top